REKLAMACJA

1. Klient ma prawo reklamować zakupiony towar w trakcie trwania gwarancji.
2. Przed wysłaniem towaru koniecznie należy skontaktować się z nami: allegro@ivoria.pl
3. Zwrotnie klient otrzymuje formularz reklamacyjny drogą elektroniczną, który należy wypełnić i dołączyć do paczki. Brak formularza może utrudnić przyjęcie paczki.
4. Na rozpatrzenie reklamacji serwis ma 14 dni.
5. Po trzech nieudanych próbach naprawy tego samego elementu w wadliwym towarze, klient ma prawo uzyskać zwrot kosztów za zakupiony towar.
6. W przypadku pytań i wątpliwości, prosimy o kontakt mailowy: allegro@ivoria.pl


PAMIĘTAJ !

Proszę pamiętać żeby nie wysyłać paczek bez wcześniejszych ustaleń.
Zwracany produkt odsyłasz na swój koszt i ryzyko. Dlatego wybierz pewny sposób dostarczenia przesyłki.
Nie wysyłaj do nas przesyłek "za pobraniem" - nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej paczki.